محمد کیانمحمد کیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد کیان شازده کوچولو & کیمیا مهربانو

شازده کوچولو و خوردنی های خوشمزه

1391/9/15 0:14
نویسنده : ماما نی نی
850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم

قشنگ مامان جدیدا کارای جالبی میکنه، به جای سرلاک و سوپ و غذاهای کمکی مخصوص همش دوست داره غذای بزرگتر ها رو بخوره قلب و وقتی بهش میدم بچشه، کلی ذوق میکنه و با اشتها بازم میخواد. خوشمزه

تازه بعضی وقتا که یه چیزی میخوریم و نمیتونی بخوری، همچین نگاه میکنی که دیگه از گلوی من و بابایی پایین نمیره و همون جا گیر میکنه مژه 

ولی عیب نداره مامان جونم، قربونت برم یکم که بزرگتر شی همه این غذا ها رو واست درست میکنم

محمد کیان جونی در حال خوردن :

 

پسرم عاشق ماسته، معلوم نیست ؟!!!!!!!!چشمک

 

البته ما فهمیدیم بلال هم خیلی دوست داری مامان جونم نیشخند

 

 

 

این قد بلال خوردی که آخرش این شکلی شدی هیپنوتیزم قهقهه

 

ایشالا بقیه دندون هات هم زودتر در بیاد که بتونی راحت هر چی خواستی بخوری جیگرم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فاطمه
15 آذر 91 10:22
این همه بلال و تو خوردی خاله ؟!! قربونت برم اینقده خودتو ملوس میکنی نفس خاله چشاشو نیگا
پسر خاله(smm)
17 آذر 91 23:49
جیگر طلا چی قشنگ میخوره فداش فداش قربون اون قد و بالاش
بهار
18 آذر 91 12:30
ای جون دلم نکن این کارا رو آخه گوگولی مگولی میام می خورمتا ضمنا خاله جون فکر کردی فقط خودت می تونی این همه بلال بخوری خخخخخخخخخ
دایی جون
28 آذر 91 23:26
قربونت برم دایی جون، خوبه هنوز یه دندون داری ای جلب شیطون گوگولی بگولی
عمو مهران
20 اسفند 91 9:44
اي اي اي بلا...... گفتم بلال من كووووووووووووووشش؟؟؟؟؟؟؟ نوش جونت عمو.... بخور همشو عاشقتم كه عموجونم