محمد کیانمحمد کیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد کیان شازده کوچولو & کیمیا مهربانو

ببخشید عزیزم ، ببخشید قربونت برم

1391/9/11 23:45
نویسنده : ماما نی نی
2,924 بازدید
اشتراک گذاری

فدای اون 2 تا چشمای نازت مامانی، میدونم خیلی وقته اینجا واست چیزی نمینویسم

ولی ایجوری نیست که بگم فراموشت کردم ... نه عزیزم مامانی یکم سرش شلوغه .

آخه تو که وقت سر خاروندن واسه مامان نمیذاری که قربونت برم ، تا یه لحظه ازت غافل میشم میری سر کشوی لباس ها و همشونو دونه دونه در میاری و میندازی پشت سرت منتظر فک میکنی زیادین

ولی فدای سرت عزیز مامان نفس بابا قلب

دوست دارم و سعی می کنم از این به بعد بیشتر واست بنویسم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طهورا
17 آذر 91 23:59
سلام مموشک من خیلی وروجکی نخود فرنگی
زینب
6 خرداد 92 9:41
سلاااااااااااااااام عزیزم خوش اومدی به وبلاگم خونه خودته هر وقت دوس داشتی میتونی بیای دلم واسه هردوتون تنگیده کوچولو جونو ببوس خودتم به اون بگو ببوسه