محمد کیانمحمد کیان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد کیان شازده کوچولو & کیمیا مهربانو

یادش به خیر لالایی ساعت 9 رادیو

1391/9/27 22:50
نویسنده : ماما نی نی
1,574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم لبخند

آخه چرا اینقد شیرین شدی تو قربونت برم ؟!!! قلب

آخر شب تو اوج خواب آلودگی هم با شیرین کاری هات من و بابا جون رو به وجد میاری بغلماچ

جدیدا محمد کیان با اون لالایی قدیمی رادیو - ساعت 9 شب، که شاید هر کسی کلی باهاش خاطره داشته باشه می خوابه لبخند اما به محض اینکه لالایی رو واسش میذاریم دست هاشو به نشونه رقصیدن میچرخونه قلب حتی زمانی که گیج خوابه ماچ

بعد من و باباجون هم همینطور منتظر میمونیم منتظر و نگاه میکنیم و کلی از کاراش میخندیم نیشخند تا حرکات موزون آقا محمد کیانمون با چشم های بسته تموم شه و بخوابه فداش بشمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 23:00
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
طهورا
28 آذر 91 13:14
سلام جیگر طلای من میام میخورمت ها اینقد شیرینی ورووجک من!!!!!!!!!!!! آخه نه جدی تا حالا پسر به این شیرینی کجایه دنیا دیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله فاطمه
28 آذر 91 22:06
الهی من فدای اون رقصیدن خاله جونی مثل فرشته ها میخوابه جیگرم
بهار
5 دی 91 9:56
ای جونم چه ناز خوابیدی عزیزم انقد سر و صدا نکنید لطفاً می خوام بخوابم خب
مامان کوثری
6 دی 91 8:01
سلام روز و شبتون خوشX اگر دنبال یه تم خوب واسه تولد یا جشن دندونی و یا ... واسه نی نی نازتون میگردین و یا میخواین واسه نوروز یه تقویم زیبا و شیک با عکس نی نی تون داشته باشین یه سری به ما بزنید منتظر حضور گرمتون هستیم : http://niniparti.niniweblog.com/
باران قلنبه
10 دی 91 18:37
وااااااااااایییییییی قربونش برم ببین چطوری لالا کرده
امیر حسین-پسرعمه جون
27 اسفند 91 0:12
خواب های خوبی ببینی
مامان ریحان
19 خرداد 92 10:31
جاااااااااااااااااااااااااااان